Škola v přírodě 3.B

Sobota 1.června

Po příjezdu se děti ubytovaly. Jsou to znalci, během chvilky bylo vše hotovo. Hned první den nás čekala služba v jídelně během večeře. Hadráři, nalévači i zbytkaři zvládli své funkce bez obtíží. K večeři byla bramborová kaše a sekaná - všem bez výjimky chutnalo. Po večeři jsme absolvovali zdravotní filtr, který proběhl bez problémů. A byla večerka.

Neděle 2.června - dopolední program

Máme za sebou první noc.  Zima nám  nebyla, topilo se ve všech chatkách. Protože jsme v jídelně poslední třetí směna, měly děti budíček v 8 hodin. Ke snídani byl chleba se sýrovou pomazánkou a čaj. Dnes dopoledne jsme Vám napsali dopisy a pohlednice, potom následovalo půl hodinky čtení  a svačina. V tuto chvíli si děti hrají hry, malují  a někteří stále čtou. Oběd máme v jednu hodinu.

Počasí stále nechce spolupracovat. Pro změnu PRŠÍ PRŠÍ PRŠÍ... Ale dobrou náladu nám to zatím nevzalo. Odpoledne budou děti trávit s vychovatelkou Álou. Dozví se pravidla celotáborové soutěže, připraví si trička. Jak to vše probíhalo Vám napíšu opět zítra. Užívejte si volna, nám je tu dobře.

Milí rodiče, píšu Vám, abyste byli v klidu. Voda na nás padá, ale nebezpečí nám žádné nehrozí. V odpoledních hodinách na chvíli déšť ustával. Dále Vás budu informovat. Sledujte stránky. Klidný večer.

Právě jsem na stránky vložila diskusní fórum. Můžete dětem posílat vzkazy. Předám.

Neděle - odpolední program

V odpoledních hodinách si děti vyráběly vlajky, trička a skládaly hymnu. Král Ludvík hledá novou královskou gardu. Z každého kraje se o tuto čest uchází skupina nejlepších - Ti naši pochází z kraje Champagne. Cílem  je splnit královi úkoly a tím dosáhnout nejvyšší hodnosti - zlatého barona. Budeme královi mušketýři?

Večer proběhla první diskotéka. Někteří tancovali tak usilovně, že večer téměř nemluvili. :-)

Pondělí 3.6.

Ráno se nám vůbec nechtělo vstávat. Deštivé počasí = spavé počasí. Po snídani jsme se trošku věnovali češtině, matematice a čtení. Zbytek času do oběda si děti hrály. Po výborném obědě následoval polední klid, nástup a příprava na večerní pěveckou soutěž. Fotky z dnešního dne dám do fotogalerie pravděpodobně až zítra, večer budu zřejmě členem poroty.

Deštivo trvá, ale nebezpečí nám OPRAVDU nehrozí. Jediným problémem začínají být roztrhané pláštěnky - na řadu  přichází nepromokavé bundy.

Děti dnes dostaly první poštu, radost měly i z Vašich vzkazů na této stránce. Všichni se zatím usmívají a jsou dobře naladěni. Zatím žádné slzavé údolí. Snad nám to vydrží.

Pondělí večer

Pěvecká soutěž probíhala od sedmi do devíti hodin. V porotě zasedali Ewa Farna, Dara Rolins, Jack Sparrow a Palo Habera. Ze semifinálového kola postoupilo 5 finalistů. Náš kraj reprezentovala Mací - umístila se na třetím místě. Huráááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulace následovaly. Superstar PACky se stala Klárka Zapská z 5.třídy. Hned po soutěži následovalo rychlé mytí a večerka.

Malá oprava - nejednalo se o Superstar, ale o soutěž s názevem  PACka má hlas. Redakce se omlouvá za tiskovou chybu. :-)

Úterní oslava

Dnes po obědě jsme si uspořádali narozeninovou oslavu. Harrymu je dnes 11 let. Pochutnali jsme si na výborném medovníku, dali jsme Harrymu dárek, ale hlavně jsme mu popřáli. Svých pár minut slávy si užil také na nástupu. Tady mu přáli úplně všichni!!!!!!!!

Dnes se počasí trošku polepšilo. Odpoledne už téměř neprší. Snad nám to vydrží a bude ještě lépe. :-)

Dnes byla velmi bohatá pošta, jsem moc ráda, že všechny děti už dostaly pohled nebo dopis. Nikdo se tak necítí odstrčený. Děkuji.

Úterý 4.6.

Dnešní den tráví děti většinu času s vychovateli - to znamená bez učení. To se jim líbí. Počasí se trošku uklidnilo, v odpoledních hodinách docela déšť ustal a v půl sedmé se na nás usmálo sluníčko. Obloha je téměř modrá. Tak snad už bude lépe.

Dopoledne děti hrály bingo a jiné společenské hry, odpoledne po nástupu vyrazily na první vycházku. Večer je na programu kino - pohádka.

Středa 5.6.- dopoledne

Dnes ráno nás z postelí konečně tahalo sluníčko. Odpoledne dám do galerie fotky, jak se děti radují. V tuto chvíli probíhá výuka. Děti Vám napsaly dopisy, dáme si trošku češtiny, matematiky, čtení a potom vyrazíme na procházku. Sluníčko si už užíváme teď - většina dětí pracuje venku. Nechce se jim sedět ve třídě. Plně jim rozumím. Je to velmi příjemné - to teplíčko a hlavně skutečnost, že pláštěnky a gumáky zůstaly na chatkách. :-)

Středa odpoledne

Před obědem jsme zašli do Jiřetína na nákupy, nastala výměna lahví. Cestou my děti vyprávěly, jak včera šlapaly na zříceninu Tolštejn. Někteří vylezly až na rozhlenu, zbytečně. Byla špatná viditelnost. Přesto je výlet bavil - NEPRŠELO.

K obědu byl gulášek s knedlíky - někteří snědli 8 knedlíků. Řada na přídavky nebrala konce.

Sluníčko se nám občas schovává za mraky, ale neprší. Je teplo. Děti se chystají do lesa na bojovou hru, při které mohou získat body do celotáborovky. Už se na to moc těší.

Čtvrtek 6.6.

Celodenní výlet. Vyráželi jsme v 9 hodin z Jiřetína. První cesta vedla na zámek Lemberk, kde jsme absolvovali prohlídku. Děti se zaujetím poslouchali, to mě mile překvapilo. Líbil se jim bajkový sál - na kazetovém stropě byly obrazy ze 77 bajek. Některé děti samy poznaly. Po svačině jsme se vydali nejprve alejí a potom lesem do Jabloného v Podjěštědí. Tady proběhly nezbytné nákupy. Autobus nás vyzvedl v půl třetí a po asi deseti minutách jsme byli v Malevilu. Na této farmě nás čekaly tři atrakce - malá ZOO a botanická zahrada, projížďka na koních (viz.fotogalerie) a prolejzačky s trampolínami. Do tábora jsme se vrátili kolem půl šesté. Úplně vyčerpaní, ale spokojení. Po večeři následovalo promítání fotografií a videí.

Pátek 7.6.  KONEC UŽ SE BLÍŽÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jsou čtyři hodiny, děti před půl hodinou odešly do lesa na poslední etapu celotáborovky. Průběžně se v hodnocení pohybujeme na třetím místě.

Kufry už máme zabalené - nelekněte se, je to špína. To deštivé počasí nás opravdu poznamenalo.

V pondělí, ve středu i dnes jsme se dopoledne trošku učili. Věnovali jsme se opakování, byla to příprava na závěrečné písemné práce.

ČJ (3 papíry) - posílám po dětech k nahlédnutí. Jsme domluveni, že v pondělí se mě můžou děti ptát na chyby, kterým nerozumí.

M - cvičení v PS jsou barevně rozlišena podle dní. Pokud je označené cvičení nevyplněné, potom ho Váš potomek nestihl vypracovat. Může si ho vypracovat nebo alespoň prohlédnout, jestli by si s ním věděl rady. Opět bude čas na dotazy, a to v úterý. Sešity pošlu v pondělí, nestihla jsem opravit. Dnes je toho opravdu moc. :-)

Dnešní den děti ukončí vyhlášením výsledků celotáborové hry a diskotékou. Odměna nemine ani nejuklizenější chatku/pokoj.

SOBOTA 8.6.

Předpokládaný příjezd je kolem 12 hodiny k naší škole. Prosím, před odchodem se mi nahlaste, abych věděla, s kým děti odchází. Děkuji.

Už se moc těšíme, až Vás uvidíme !!!!!!!!!

Diskusní téma: Škola v přírodě

pro ní

Datum: 17.12.2013 | Vložil: babička

Tvá báby!!!

Info

Datum: 07.06.2013 | Vložil: Pučelíková

Ukončuji možnost psát vzkazy pro děti. Už nebudu mít možnost je dětem přečíst. Povinností a zábavy je mnoho, času málo. :-))) Děkuji za pochopení, hezký večer.

Pozdrav pro Mikiho

Datum: 07.06.2013 | Vložil: Karla Hlaváčková

Ahoj Mikulko, čeká tě poslední chatičková noc, balení a pak už jen cesta domů. Těším se na tebe, mamka.

pozdrav Zuzce

Datum: 07.06.2013 | Vložil: Trubirohová

Tak tě naposledy zdravíme a zítra už budeš doma. Moc se na tebe těšíme. Pa mamka, taťka a brácha

info

Datum: 07.06.2013 | Vložil: Pučelíková

Dobré ráno, ve fotogalerii naleznete včerejší výlet. Všichni jsme ho zvládli ve zdraví a s úsměvem. Podrobnosti napíšu odpoledne. :-)

pozdrav Zuzance

Datum: 06.06.2013 | Vložil: Trubirohová

Zdravíme Zuzanku. Stále sledujeme fotky, moc pěkné, jak se ráno hrabete z pelíšků :).Přejeme stále pěkné počasí a těšíme se na tebe,rodiče a brácha

vzkaz pro Mikiho

Datum: 06.06.2013 | Vložil: teta Danyna z Plzně

ahoj Miky, tak doufám, že se vám dnešní výlet vydaří. Vyhněte se vodním tokům a vzhůru do kopců. Imhotep.
tet

Info

Datum: 06.06.2013 | Vložil: Pučelíková

Dobré ráno, dnes vyrážíme na celodenní výlet. Ozvu se večer nebo zítra dopoledne. Hezký den.

Pro Zdendu

Datum: 06.06.2013 | Vložil: Gazdagovi

Posíláme ti další pozdrav z Kadaně a těšíme se až v sobotu přijedeš a budeš nám vyprávět své zážitky. Užijte si krásně zbytek školy v přírodě. Zdraví rodiče a Štěpánka.

pozdrav Mikulovi Kulíkovi

Datum: 05.06.2013 | Vložil: Anna Kulíková

Ahoj Mikulo, je supr, že máte sluníčko. V Kadani dnes taky bylo a já odjela do Ostravy, kde prší a je zima:-(
A nemůžu tady najiít schránku, tak Ti snad ráno ten pohled pošlu a stihne dorazit.Těším se na Tebe a zdravím Tě, máma.